[Vild!] MTB-cykling på fredag kl 13:30

Felix Sors felso222 at student.liu.se
Tors Jan 24 13:10:10 CET 2008

Hej!

På fredag tar jag mig en tränigsrunda på mountainbike. Jag hoppas att det
finns några fler som vill följa med. Vi träffas vid bankomaten i Ryds
Centrum kl 13:30 och sedan cyklar vi till Vallaskogen där vi åker ett eller
ett par varv. Jag anpassar turen efter de deltagare som kommer. Möjlighet
finns även att åka till Vidingsjö och cykla lite i skogarna där. Turen
anpassas efter de deltagare som kommer och jag räknar med att vi är klara kl
16:00.

Jag vill att du som deltagare har viss vana av att cykla i skogen och jag
kräver att du har cykelhjälm.

Varmt välkommen!
Felix Sors