[Vild!] Cykling runt Roxen på lördag kl 11:00

Felix Sors felso222 at student.liu.se
Tors Jan 31 12:20:22 CET 2008

Hej!

(Summary in English will follow)

På lördag 2 februari är det dags för årets första varv på cykel runt Roxen.
Vi startar kl 11:00 från Ryds Centrum. Turen är ca 80-90 km och vi kommer
att hålla en medelhastighet på 20-25 km/h. Vägarna är bra och det går lika
bra att cykla racer som mtb. Jag kommer att ha med mig pump, kedjebrytare
och däckavtagare. Övriga reparationstillbehör får var och en ta med. Krav på
cykelhjälm.

Hör gärna av er om ni har några frågor. Vi ses!
Mvh

Felix Sors
070-600 66 64
felso222 at student.liu.se

Hi,

On Saturday the 2nd of February we will be biking around Roxen. We start at
11:00 from the centre of Ryd . The distance is about 80-90 km and the
average speed will be about 20-25 km/h. The roads are good and it doesn´t
matter if you are using a racing bike or and mtb. I will bring a pump, rivet
extractor and tyre levers. Please bring additional tools and spare parts for
your bike. You must bring a helmet.

Please contact me if you have any questiones. See you!
Regards,

Felix Sors
070-600 66 64
felso222 at student.liu.se