[Vild!] Inbjudan till höstupptakter

Henrik Tidefelt tidefelt at isy.liu.se
Sat Sep 6 09:52:26 CEST 2008

Hej!

Härmed vill jag inbjuda alla gamla och nya Vild!-intresserade till
upptaktsmöten nästa vecka.

På mötena kommer höstens program presenteras av ledarna och ni ges
möjlighet att skriva upp er på aktiviteter ni är intresserade av och
därmed få förtur om antalet platser är begränsat. Dessutom bjuder vi
på fika!

Tre olika tillfällen ges, välj det tillfälle och den plats som passar
dig bäst!

9/9 Rönnen, US
10/9 Swedbank-rummet vån 3, Trappan, Norrköping
11/9 U-min, C-huset, Valla

U-min = Den sal i U-korridoren med lägst nummer som är ledig.

Alla upptakter är kl. 19.

Ses där!

Emil Jonsson, ordförande

<And now, in english!>

Hello!

I would like to invite all old and new persons interested in Vild! to
participate on our activity presentation meetings next week.

On the meetings we will present to you the upcoming activities of the
autumn and you can sign up for the activities you find intressting. We
also offer you free snacks!

For your convinience, three meetings are held, all with the same
information. So pick the time and place that suit you best!

9/9 Rönnen, US
10/9 Swedbank-rummet et. 3, Trappan, Norrköping
11/9 U-min, C-huset, Valla

U-min = The room in the U corridor with the lowest number that is
available at the time.

All meetings start at 7 pm.

See you there!

Emil Jonsson, chairman