[Vild!] Planeringsmöte med Vild! inför vårterminen

Emil Jonsson nossnoj.lime at gmail.com
Mon Nov 30 22:50:58 CET 2009

Rättelse:

I utskicket skrev jag att datumet för mötet är Torsdagen den 9:e. Datumet är
korrekt, men den 9:e är en Onsdag.

Det är alltså Onsdagen den 9:e som gäller.

//Emil

====================

Hej!

Onsdag nästa vecka kommer Vild! hålla sitt planeringsmöte inför nästa
termin.

Tanken är att alla ledare träffas och bollar ideer med varandra och hjälps
åt att forma höstens aktivitetsprogram. Vi bjuder också på fika.

Kort sagt: Är du redan ledare vet du vad det handlar om. Är du inte ledare
men känner att du vill bli, är det det perfekta tillfället att bli
introducerad till övriga ledare samt vårt sätt att jobba på. Du behöver inte
ha en klar bild av vad du vill leda i förväg, det finns alltid ett överflöd
av ideer att arbeta med.

Vi träffas i min lägenhet i Ryd, alldeles bredvid HG.

Jag ställer upp ytterdörren, men skulle den vara låst när du kommer hit,
ring mig på:

070-3269799

Adress: Alsättersgatan 17A

Tid: kl 19:00 den 9 Dec