[Vild!] Sommarjobb S:t Anna Kajak

Simon Alvinge simonalvinge at gmail.com
Sön Mars 18 14:58:15 CET 2012

Här kommer ett vidarebefodrat mail från Gunvor Larsson som söker
sommarjobbare till sin kajakuthyrning i S:t Anna skärgård, Tyrislöt. Vild
har haft mycket kontakt med Gunvor genom åren och flera vild-ledare har
jobbat där tidigare. Men du måste inte vara vild ledare för att söka.
Hej Vild!

Jag söker  1-2 st eldsjälar för vildmarksliv och speciellt kajakpaddling .
Men som också måste kunna hyra ut  små  ( 2-3 st) motorbåtar 6 hk och 15 hk
motorer - och stugor ... och kunna hjälpa till i Sommarlanthandeln (liten
men stor sortering) och Sjömacken .(bensin-diesel och gasol)
Vi hyr också ut bryggplatser och P-platser för bilar.
Att få tillbringa flera månader eller  1 månad... ute i Tyrislöt i S:t Anna
ytterskärgård vore väl härligt?

Jag ordnar boende - finns några alternativ.
Bäst om man har tillgång till bil.Kanske man måste åka och handla eller
hämta kunder vid buss när jag inte är där.'
Jag är biologilärare och jobbar ända fram till omkring 20 juni. Finns
bussförbindelse med Norrköping /Söderköping. till ön ( Lagnö på Norra
Finnö 7 km bort- under hela årets vardagar - ut till Tyrislöt endast
sommartid  2 månader).

Titta på min hemsida www.stannakajak.se  så får Du litet koll på vad vi
håller på med  om Du  är intresserad - maila mig sedan.  Vardagar nås jag
under terminen   på skolmailen: gula at enskildagymnasiet.se

Krav? Friluftsmänniska - serviceinriktad, har koll på säkerhet. kan paddla-
vill lära sig mera om paddling. Flexibel att arbeta med olika  personer.
Språk..... kanske tyska?
Inte rökare eller snusare.
Klarar enkelt boende ensam - eller kan bo tillsammans med annan
personal.... kanske t.o.m. någon Du känner som också vill komma? Jag
behöver  2 personer egentligen....har några sedan förra åert kvar. Vi
brukar vara c:a 4 personer som jobbar  dagligen under högsäsongen ( 15
juni-15 aug. Jag har en van kille där från 25 maj t.o.m.
midsommarafton....som kan lära ut massor...)

Hoppas Du nappar och hör av Dig! Snarast. Inom 2 veckor - till PÅsk måste
jag bestämma.
Jag vill gärna träffa Dig i S:t Anna - kommer att åka ner från Stockholm
helgen 17-18 eller 24-25 mars t.ex. Vill gärna ha referenspersoner att
prata med om Din pålitlighet och annat kanske.

Hälsningar Gunvor Larsson      (  som driver detta företag på mitt
föräldrahems marker tillsammans
                                              delvis med min bror)

0708- 23 46 37    info at stannakajak.se      www.stannakajak.se

Min slogan: *Stanna i S:t Anna*   och  det vi tycker är viktigast:  *SÄKERHET
& SERVICE*