[Vild!] Grillkväll efter årsmötet / Barbecue evening after VILDs annual meeting

Bim Karhunen Lindström bimka785 at student.liu.se
Ons May 8 13:17:57 CEST 2013

Grillkväll efter årsmötet / Barbecue evening after VILDs annual meeting
Meddelande Message follows in English

Grillkväll efter årsmötet

Datum: 130515
Fikafaktor:  5
Anmälan senast:  130514 kl: 20:00

Vi träffas direkt efter VILDs årsmöte utanför salen U-min i C huset.
Därefter går vi till grillplatsen i vallaskogen bakom universitetet
(vallamassivet) för att grilla och umgås. Tag med något som du vill grilla.

Kostnad: Vild!-20
Ledare:
-  Bim Karhunen Lindström

Anmälningar:  bimka785 at student.liu.se

Observera att deltagande sker på egen risk!

VÄLKOMNA!

English

Barbecue evening after the VILDs annual meeting.

Date:  130515
”Fika” -level:  5
Sign up before:  130514 kl: 20:00

We will meet up directly after VILDs annual meeting outside the meetingroom
U-min in C huset. After that we will walk to the grillplace behind the
university (vallamassivet). Bring something that you want to barbecue.

Costs: Vild!-20
Organizers:
-  Bim Karhunen Lindström

Sign up:  bimka785 at student.liu.se

Please note that Vild! takes no responsibility for your safety!

WELCOME!