[Vild!] Alternativ till överlevnadskurs

Martin Andersson maran703 at student.liu.se
Tors Sep 12 20:53:39 CEST 2013

Hej

Tyvärr har ju överlevnadskursen till helgen blivit inställd pga få
deltagare. Jag har dock peppat hela veckan och tänkte sticka ut i skogen på
egen hand över dagen på lördagen i alla fall. Min tanke var bara att vandra
lite och se hur svårt det är att hitta ngt att äta och hur det man hittar
smakar. Alltså inga restriktioner vad det gäller packning (jag tänker ha
med både mat och snabba kolhydrater).

Vad det gäller planering är det öppet för diskussion men mitt förslag är
att vi åker från Linköpings resecentrum kl 09:37 på lördagen till Bestorp
med buss. Beroende på hur långt vi vill gå och hur länge vi vill vara ute
finns det ett gäng alternativ men om man är tillbaka runt kl 18 så kan väl
det vara lagom. Blir vi inte fler än 5 finns även möjligheten att ta oss ut
med bil.

OBS! Detta är inget officiellt vild-arrangemang utan bara jag som använder
epostlistan för att nå ut till folk. Om det inte är tillåtet att använda
epostlistan så här får ni gärna påpeka det.

Hör gärna av er ifall ni har lust att hänga med så att jag vet hur många
(om någon) jag ska invänta på lördag.

Vänliga hälsningar
Martin Andersson
0733-912657