[Vild!] Introduktion till långfärdsskridskor 13:e januari!

Joakim Skytte joask202 at student.liu.se
Tis Jan 7 15:28:53 CET 2014

Hej!

Hoppas alla haft en trevlig jul och lyckad start på året!

Jag vill bara påminna om Linköpings Långfärdsskridskoklubbs
introduktionskväll den 13:e januari!
I fall du vill vara med och inte har anmält dig så gör det nu!

*Tid:* kl 19-21
*Plats:* Wallenbergsalen, Länsmuseet
*Ordinarie kostnad:* 50 kr (Vild! får va med gratis)

Kom igen nu! (snart blir det kallt)

Mvh
Joakim