[Vild!] Vandring nu på lördag! / Hike this Saturday!

Martin Andersson nilsknacken at gmail.com
Ons Apr 23 16:30:26 CEST 2014

Hej!

Då det ser ut att bli riktigt bra väder i helgen tänkte jag sticka ut på en liten vandring. Min tanke är att ta bussen 09:33 nu på lördag från Resecentrum till Bestorp och därifrån gå 16-17 km till Rimforsa. Finns lite olika sätt att ta sig hem men senast 17:42 är jag / vi?! tillbaka i Linköping. För att göra det enkelt tar man själv med sig det man vill äta och dricka under dagen.
Kostnad är den för bussen, så ta antingen med resekort eller kontanter (lite över 100 kr för att vara på säkra sidan) så kan vi köpa ngn form av gruppbiljett.

Observera att detta INTE är ett officiellt Vild! arrangemang, jag använder bara listan för att se om någon vill hänga på.

Ifall du vill hänga med skicka ett mail till mig på: nilsknacken at gmail.com och skriv gärna ditt mobilnummer så att jag kan nå dig ifall det skulle behövas.

Hoppas vi ses til helgen!
// Martin Andersson, 0733-912657

Hello!

The great weather seems to last over the weekend so I was planning to go for a hike. We will take the bus 09:33 this Saturday from the train station (Resecentrum) to Bestorp, from there we’ll walk 16-17 km to Rimforsa. There are a few different ways to get back, but we will be back in Linköping at 17:42 the latest. To keep it simple everyone brings their own food and drinks.
The only cost is the one for the bus, so bring either your commuter card (resekort) or cash (a bit over 100 kr to be on the safe side) so we can buy some sort of group ticket.

Note that this is NOT an official Vild! arrangement, I’m just using this list to see if anyone wants to tag along.

If you want to come send me an email at: nilsknacken at gmail.com and please give me your telephone number so I can get in touch if needed.

Hope to see you this Saturday!
// Martin Andersson, 0733-912657