[Nyhetsbrev-cetis] Nyhetsbrevet igen

Eva Skogman eva.skogman at cetis.liu.se
Mon Dec 19 13:07:48 CET 2005

Hej!
Ett misstag uppstod när jag häromdagen skulle skicka Dig det senaste nyhetsbrevet, 04/2005. Jag beklagar detta, men nu får Du en ny chans. Denna gång kommer Nyhetsbrevet som en länk till vår hemsida, www.cetis.se . Hör av Dig till mig per e-post om du hellre vill ha nyhetsbrevet som bilaga.
Jag ber dig också att radera den bilaga som kom med av misstag.

http://www.liu.se/org/cetis/nyhetsbrev/pdf_nyhetsbrev/2005_nr4.pdf

Mvh
eva
________________________

Hej alla Ni glada vänner som prenumererar elektroniskt på nyhetsbrevet!
Tyvärr kommer det denna gång lite försenat, men bättre sent än aldrig - eller hur?!

Samtidigt vill jag passa på att önska alla TiS-läsare
en FRIDFULL,  GOD JUL och ett  GOTT NYTT ÅR!

/eva

Eva Skogman   Projektledare
CETIS  Campus Norrköping
Linköpings universitet