[Nyhetsbrev-cetis] Hur många gånger?????

Larspers Carina Roxäng larspers.carina at roxang.se
Tors May 22 11:18:05 CEST 2008

Hur många gånger ska jag avsäga mig detta nyhetsbrev? Och hur många gånger ska ni envisas med att sätta upp mig på mailinglistan igen?

Detta är 5:e - 6:e gången (kanske har jag sagt ifrån fler gånger) som jag skriver och säger att jag har inte anmält att jag vill vara med på listan. Jag var med på nyhetsbrevslista 2001-2005 ... ungefär... sedan har jag som sagt avanmält mig en massa gånger.

Jag undrar - vad har ni för system? Använder ni gamla mailinglist? Varför hamnar jag på listan upprepade gånger under flera år? Skärpning.

Larspers Carina Roxäng

--
Jag använder gratisversionen av SPAMfighter för privata användare.
 2860 spam har blivit blockerade hittills.