[Nyhetsbrev-cetis] Avanmälning till listor

Carina Milton-Persson Carina.Milton-Persson at edu.falkoping.se
Mon Aug 10 15:34:27 CEST 2009

Samma här!

Carina Milton Persson
Arbetslagsledare år 8
Floby Skola
Parkgatan
521 51 Floby
0515-886570
0705-146667
>>> Soheila Bayat <baysoh at hotmail.com> 09-08-10 15:01 >>>

Hej !

Det är samma här. Jag får allas mail. Vem är ansvaring för det?

MVH. Soheila

From: isabella_agder at hotmail.com
To: suzanne.jilmefors at gavle.se; nyhetsbrev-cetis at lists.liu.se
Date: Sun, 9 Aug 2009 15:33:21 +0200
Subject: Re: [Nyhetsbrev-cetis] Avanmälning till listor

Hej ni på cetis.
Varför får jag alla förfrågningar om Cetis? Detta mail plus ett antal andra skickas till mig med jämna mellanrum. Dessutom vill jag själv ha medelmsbrev men lyckas aldrig få detta. Vad gör ni för fel, detta har pågott i ungefär 2 år nu.
Mvh Isabella Agder