[Nyhetsbrev-cetis] Bra skolor!

bo.lennernas at telia.com bo.lennernas at telia.com
Fre Mars 15 13:54:08 CET 2013

Som jag skrev - är detta ett skräpmail eller är det "äkta" ?

Ingen som presenterar sig, mål och syfte.

Som att skriva...

"Glädjande nog har EU beslutat starta ett krig (som Nixon) mot cancergåtan och förväntar sig gåtans lösning inom 5 år (detta var/ är sant 1974). Som ett led i detta sänder "Le Monde" ut en journalist som vi du kan ta emot v 34 eller 33 ( meddela dag).

Frågor kan ställas i cykelstället utanför vår entre."

mvh och OSA

MD, PhD