[Liu-web] LiU-web-e 31 maj 2011

Fredrik Ivarsson fredrik.ivarsson at liu.se
Tue May 31 09:52:01 CEST 2011

Äntligen ett nytt LiU-webb-e!
Som jag tror de flesta av er redan vet så har Patrick lämnat Kommunikationsavdelningen för Utbildningsvetenskap. Det här har skapat lite förvirring här på Kommunikationsavdelningen men nu börjar rutiner och ansvarsområden sätta sig så smått. Tills vidare har jag försökt täcka upp för de sysslor Patrick utfört men efter sommaren är det tänkt att jag, Johan Svensson (KOM) och Magnus Johansson (KOM) ska dela på det här jobbet. Förhoppningsvis kommer denna förändring bidra till ökad stabilitet och mindre sårbarhet för den centrala LiU-webben. Och i förlängningen att LiU-web-e kommer oftare :)

OBS! Missa inte att vi byter sökmotor denna vecka och att det kan uppstå en del driftstörningar vid sökningar. Mer info om detta i nyheten här nedanför.

Hälsningar
Fredrik Ivarsson
Webdesigner, Kommunikationsavdelningen

NY SÖKMOTOR PÅ LIU.SE (2011-05-31)
Mellan 31/5 och 1/6 byter vi sökmotor på Linköpings Universitet.
http://www.liu.se/insidan/webbpublicering/liu-web-e/1.273739?l=sv

NYTT I POLOPOLY DEN 4/5 (2011-05-04)
Nyheter vid den senaste driftsättningen. Rubriklänken tar dig till komplett lista.
http://www.liu.se/insidan/webbpublicering/polopoly?l=sv

KORT INFORMATION OM ÄNDRINGAR I POLOPOLY 10 (2011-05-03)
Techweb tipsar om förbättringar och utökad funktionalitet i Polopoly 10.
http://www.liu.se/insidan/webbpublicering/liu-web-e/1.268443?l=sv

NYTT I POLOPOLY DEN 6/4 (2011-04-07)