[Humsamserien] Planering för hösten

Eva Danielsson eva.danielsson at liu.se
Tors Aug 22 07:59:51 CEST 2013

Hej  Grönt kritiskt,

Jag har talat med Johan och vi är väldigt nöjda med hur seminarie-
verksamheten utvecklats under vårterminen. Deltagandet har ökat,
liksom engagemang i diskussionerna. Det känns inspirerande och vi
hoppas att vi kan fortsätta på samma vis i höst.

Första tillfället vi ses är tisdagen den 27 augusti då Björn Berglund
har uppe sin text "Underneath Norrköping - An Urban Mine of
Abandoned Infrastructure", kl 13.15-15.00 I Faros, hus T.

Nästa tillfälle den 3 september träffas vi för att planera in höstens
seminarier, VIKTIGT att alla som har möjlighet kommer för att få
chans att presentera sitt material under hösten. För dig som inte kan
komma men som vill lägga fram något under hösten, maila mig alternativa tider
du har önskemål om.
Även denna gång i Faros, 13-15.

Väl mött den 27 aug för start av höstens seminarieserie.

Jonas Anshelm