[Humsamserien] Text till Grönt kritisk forum 12/6

Hanna Sjögren hanna.sjogren at liu.se
Ons Juni 5 15:04:55 CEST 2013

Hej Grönt kritiskt forum!

Nästa vecka är det mina tur att lägga fram en text på seminariet. I programmet har jag annonserat jag ska lägga fram en text om hur lärarutbildare handskas med framtidsbilder om världens undergång, men det ni kommer att få läsa är istället ett kapitelutkast enligt en ny struktur som jag försöker arbeta med (se kort avhandlinssynopsis som också är bifogad i detta mejl).

Alla slags synpunkter är välkomna då jag precis skrivit om det här kapitlet (en tidigare version fanns med i 60%-texten som lades fram i december förra året).

Jag ser fram emot att träffa er nästa vecka!

Bästa hälsningar
Hanna