[Humsamserien] ideologi del 2

Anna Küller anna.kuller at liu.se
Ons Okt 16 17:10:57 CEST 2013

Hej!

Lokalen nästa vecka är: TP32,Täppan, plan 3

Passar också på att meddela att följande seminarium kommer vara i Norrköping, och har därmed bytt lokal:
To 21 november Ideology 4: "Ideology and method-critique" * (i Norrköping)
(lokal: K7A, Kåkenhus)

Hälsar
Anna
Anna Küller
Doktorand / PhD Candidate
Tema Teknik och social förändring /
The Department of Thematic Studies - Technology and Social Change
Linköping universitet / Linköping University