[Humsamserien] Text till grönt kritiskt forum

Hanna Sjögren hanna.sjogren at liu.se
Sat Apr 5 18:01:52 CEST 2014

Hej GKF!

Här kommer äntligen texten till tisdagens seminarium. Jag ber om ursäkt för att jag skickar texten så sent, jag var krasslig förra veckan och hann inte skriva riktigt så mycket som jag tänkt till torsdagens deadline. Texten ni läser är ett utkast till min avhandlings teorikapitel och jag är tacksam för kommenterar på vad som behöver förstärkas, tas bort, vad jag missat etc.

Allt gott!

Hanna