[Humsamserien] Text till grönt kritiskt forum

Ola Uhrqvist ola.uhrqvist at liu.se
Tors Apr 17 13:51:55 CEST 2014

Hej,
Till slut har texten nått något som liknar läsbarhet.
Texten är fortfarande något skissartad, framför allt avsnittet " Arranging the environmental history to foster integration". Jag (och Björn-Ola) hoppas dock att det går att hitta intressanta punkter för diskussion och utveckling.

Hoppas att i alla fall några av er hinner få detta i tid till seminariet, även om det kom en påsk i vägen.

Mvh
/Ola

PS, eftersom jag inte vet om mail till listan går ut direkt så har jag också lagt till er som oftast kommer. Sprid gärna vidare om någon känner sig exkluderade.