[Info.cetis] Testa ert nya material

Anna Sköldeborn Anna.Skoldeborn at bladins.se
Tis Jan 22 21:18:40 CET 2019

Hej
Jag heter Anna Sköldeborn och arbetar som tekniklärare i åk 4+5. Jag jobbar
på en friskola i Malmö med glada och härliga elever! Jag har två fyror och
två femmor med 28 elever i varje klass.

Jag skulle väldigt gärna testa ert nya material. Jag har undervisat länge i
teknik länge men är just nu i behov av förändring av mina undervisning. Jag
har hoppat på två kurser i teknik för att få mer/ny inspiration och ert nya
material hade varit ett perfekt komplement till min undervisning. Jag
varvar teori och praktik och strävar efter att eleverna ser vilket
fantastiskt ämne teknik är och att se att tekniken finns överallt. Tyvärr
är det svårt att få stöd i vårt "vanliga" läromedel då det många gånger
blir ensidigt (eller så lyckas jag helt enkelt inte få det att fungera).
Det blir mycket plockande av material här och var. Jag har tidigare jobbat
med något av ert tidigare material, t.ex. pop-up och rörliga djurmodeller.
Jag (och eleverna) gillade upplägget och materialet och hoppas på att ert
nya material blir (minst) lika bra.

Håller tummarna för att jag kommer med som en av de fem testpiloterna!

Tack på förhand!
Anna

--
Med vänliga hälsningar