[Info.cetis] intresserad av Stad i förändring

Stefan Andersson Escher stefan.andersson.escher at stockholm.se
Ons Jan 23 08:29:45 CET 2019

Hej!
Jag är intresserad av Stad i förändring.

Jag heter Stefan A Escher och undervisar 6A och 6B i matte, no och teknik på Blommensbergsskolan i Gröndal, Stockholm. Vi är en 6-9-skola (sexparallelligt högstadium, med två klasser i sexan). Alla elever har egen dator i klassrummet.

Jag har arbetat på skolan i fyra år och började här när jag var nyutbildad ämneslärare. Har tidigare arbetat som forskare med genetiska frågeställningar. Trivs bäst i hetluften i klassrummet, där allt kan hända och allt är möjligt!

Bästa hälsningar
Stefan
070-20 66 429

Skickat från min iPad