[Info.cetis] Teknik tillsammans

Marina Nordin marina.nordin at stockholm.se
Ons Jan 23 06:44:41 CET 2019

Hej

Jag driver teknikundervisning på vårt mellanstadium. 4-6 och skulle vara tacksam att få pröva ut ert material.

Jag har jobbat mycket med teknik blandat med fysik samt teknik och samhällskunskap.

Jag har bland annat jobbat med att gjuta husgrunder med reglar och isoleringskonstruktioner och byggt upp en stad. (Teknik/SH)

Vi har tillverkat egna mekaniska leksaker samt termosar (teknik/fysik)

Jag försöker hitta bra projekt att göra utifrån ett friare perspektiv då jag inte funnit att NTA lådor räcker till etc.

Hoppas på svar!

Mvh,

Marina Nordin
Lärare
Utbildningsförvaltningen
Sjöängsskolan
Gripsholmsvägen 29, 125 35 Älvsjö<x-apple-data-detectors://0/0>
E-post: marina.nordin at stockholm.se<mailto:marina.nordin at stockholm.se>
https://sjoangsskolan.stockholm.se<https://sjoangsskolan.stockholm.se/>
[https://intranat.stockholm.se/PageFiles/4812/logotyp_epost.png]