[Info.cetis] Intresseanmälan teknikmaterial

Fogelström Malin malin.fogelstrom at nacka.se
Ons Jan 23 04:56:01 CET 2019

Hej
Jag blev taggad i ert erbjudande om att utprova ert material i Teknik, Stad i förändring - tekniska system i staden.
Jag undervisar i Teknik i åk 5 (4 klasser, totalt 96 elever).
Vi finns i Älta, Nacka.
Vi arbetar mycket praktiskt i ämnet men använder oss av läromedlet Puls/Teknik som bas. Jag kombinerar detta med PEAK samt programmering det här året.

Ert material låter intressant och jag är gärna med och testar det, lovar att utvärdera det kontinuerligt åt er om jag får möjlighet att delta.

Vänliga hälsningar
Malin Fogelström
Älta skola

Ältavägen 183