[Info.cetis] Stort tack!

Britt-Marie Lidesten lidesten at outlook.com
Fre Okt 25 20:57:18 CEST 2019

Hej alla på CETIS!

Stort tack för fin presentbok och mycket roligt att Katarina var med på avslutningsfesten och representerade CETIS! Avslutningsprogrammet och vilka som var inbjudna var en överraskning för mig och särskilt roligt var det att träffa alla som jag inte brukar se så ofta.

Än så länge känns det bara som lite mer semester än vanligt.  Jag hoppas jag att det ska bli mer tid att läsa, förutom att jag just nu ägnar mig åt annat roligt som trädgårdsjobb och egna skogen. Så får vi se vad som händer ...

Jag håller på att fasa ut min jobbmailadress så det är denna som gäller i fortsättningen och mobilnr 070 1685200.

Hälsningar Brittmarie