[Info.cetis] Nätverksträffen 10-11 mars

Maria Lejon Maria.Lejon at falkenberg.se
Mon Mars 16 11:45:18 CET 2020

Hejsan!

Utifrån det rådande läget i Sverige så valde jag att avstå alla resor utanför min jobbort och därmed var jag inte med på den Nätverksträff som Cetis höll i 10-11 mars eller mina inplanerade möten i Stockholm 12-13 mars.
Jag vill väldigt gärna ta del av minnesanteckningar och annan information som ni förmedlade i samband med er Nätverksträff.
KomTek Sverige vill gärna vara del av den nästa inplanerade träff om det nu blir 13-14 maj eller längre fram.
Vi i KomTek Sverige hoppas verkligen inte att vi ställde till med problem genom att vi inte deltog på Nätverksträffen, jag fick inget svar tillbaka när jag hörde av mig förra veckan så jag vet inte om informationen nådde fram till dem som planerade träffen.

Önskar er en fin måndag och att vi snart hörs igen,

Med vänlig hälsning

Maria Lejon
Verksamhetsledare KomTek
Enheten för kvalitet och utveckling
Barn- och utbildningsförvaltningen

Mobil: 072-146 76 53
e-post: maria.lejon at falkenberg.se<mailto:maria.lejon at falkenberg.se>

Falkenbergs Kommun
311 80 Falkenberg
kommun.falkenberg.se

Falkenbergs kommun registrerar dina personuppgifter. På kommun.falkenberg.se/personuppgifter kan du läsa mer om hur vi behandlar personuppgifter samt vilka rättigheter du har enligt dataskyddsförordningen, GDPR.