[LiU design] World Usability day

Mattias Arvola mattias.arvola at liu.se
Ons Feb 25 13:32:00 CET 2015

Hej!

Det var i synnerligen god tid. Vi brukar vara ute i sista sekunde med att planera något för WUD. Det finns en facebookgrupp för de som jobbar med användbarhet i Östergötland och vi brukar ibland göra något tillsammans med folk som finns med i den gruppen. Förrförra året hade vi ett event på CreActive med deltagare från Cambio, Usify, IFS, Sectra m.fl. utöver studenter och forskare. Då var det Usify som arrangerade.

Hälsningar

Mattias Arvola
Docent i kognitionsvetenskap
SICS East Swedish ICT Research Faculty