[Mimernet.ibl] VB: Next Generation Learning Conference 2012

Ann-Marie Laginder ann-marie.laginder at liu.se
Tis Sep 6 11:15:40 CEST 2011

Vidareinformation till forskarna Mimers nätverk

Högskolan Dalarna och KTH inbjuder till konferensen "Next generation Learning" I bifogad pdf-fil finns mer information och Call for papers. Kontaktperson: Joacim Svensson, Högskolan dalarna: jse at du.se<mailto:jse at du.se>

Med vänliga hälsningar
Ann-Marie

Ann-Marie Laginder
Docent
Föreståndare för Mimer - nationellt program för folkbildningsforskning
Linköpings universitet
Institutionen för beteendevetenskap och lärande
581 83 Linköping

e-post: ann-marie.laginder at liu.se
telefon 013 - 28 25 62