[MRiRT-Sverige] MRiRT-Sverige: presentationer

Peter Lundberg peter.lundberg at liu.se
Tors Feb 21 13:56:01 CET 2013

Hej!

1. Nu är alla presentationerna från MRiRT-mötet i Umeå på plats på hemsidan. Tack till alla föreläsare!

http://mrirtsverige.wordpress.com/

2. Denna gång skickar jag mail dubbelt både till maillistan (MRiRT-Sverige) och till enskilda adresser. Framöver kommer jag endast skicka att mail till mail-listan så det är viktigt att alla som är intresserade av 'MR i radioterapi' prenumererar. Enbart de som prenumererat på maillistan kan skicka in mail till den. Prenumererar gör man på följande adress: