[MRiRT-Sverige] MRiRT-Sverige: Foto

Ulrika Lindgren ulrika.lindgren at lvn.se
Mon Feb 25 07:19:25 CET 2013

Hejsan

Jag har fått en fråga från Sjukhusfysikertidningen att skriva något om mötet i Umeå. Jag undrar om någon har foton från mötet som kunde platsa i tidningen? Är datumet för höstens möte spikat? Bra om man kunde göra reklam för detta när jag skriver ihop något från mötet.

Hälsningar

Ulrika

Ulrika Lindgren
Leg. Sjukhusfysiker