[Vild!] Träbåtssegling i Sörmland

Johan Petersson johpe676 at student.liu.se
Ons Sep 7 23:32:34 CEST 2005

Hej alla glada Vildar!

Nu efter upptakterna tänkte jag bara ta och göra lite reklam för en
kommande helt underbar Vild-tur, det finns 2 (två) platser kvar, hör av
er till mig så fort som möjligt om ni vill med! Först till kvarn
gäller, mer info kommer när ni har anmält er!

Segling i Sörmlandsskärgård 17-18/9

Vi beger oss ut i den sörmländska skärgården en 10 meter lång 2 mastad
traditionell öppen träbåt. Under ledning av en erfaren skeppare hjälps
vi åt med de olika syslorna ombord. Vi  njuter av närheten till havet
och myser i höstmörkret. Övernattning på land i tält Kostnad: 550 kr +
resa (Trosa, bilar med milersättning ca 80kr per person) + mat +
Vildtjugan. Ledare Johan och Maria.
Frågor och Anmällan: Johan Petersson johpe676 at student.liu.se 0707 - 48
24 05

Vild hälsningar!