[Vild!] 31 mars, Lördagstriathlon

Sonja Glöckner songl142 at student.liu.se
Mon Mars 19 21:15:30 CET 2012

31 mars, Lördagstriathlon

Hejsan allihopa!
Har du lust att komma med på en triathlon? Först cyklar vi till
Vidingsjö motionscentrum (ca. 8 km), sedan vandrar vi LOK-milen (10
km), cyklar tillbaka och avslutar sedan med att bada bastu i Ryd. Ta
med dig matsäck, fika och handduk eller hämtar den på vägen tillbaka.
Vi samlas utanför Campushallen kl. 12:30 på lördag med cyklar. Om du
vill komma till Vidingsjö direkt så blir det ca. 13:15.
Vi ska äta lunch under vandringen.
Jag har bokad bastu för kl. 17. Innan kan vi ha fika hemma hos mig.
(Rydsvägen 248).

 --- Kostnad: Vild!-20. Ledare: Sonja Glöckner. Mer Info och
anmälning: songl142 at student.liu.se Fika-Faktor: 4

Allt deltagande sker på egen risk!

Hi everybody!
You wanna join us for a triathlon? We bike to Vidingsjö motionscentrum
(about 8 km), then hike the LOK-milen (10 km), bike back to Ryd and
“bath” in the sauna. Bring: food for the day, fika and a towel (or you
can collect it on the way back)
We meet at Campushallen at 12.30 on Saturday with our bikes. If you
want to go to Vidingsjö motionscentrum directly be there around 13:15.
We will have a lunch break during the hike.
The sauna is booked for 5 pm. Before that we can still have fika at my
place. (Rydsvägen 248)
Costs: 20 SEK Vild! Application: Sonja Glöckner songl142 at student.liu.se

Participation on own risk!