[Info.cetis] Frågor om stipendier/stöd till teknikundervisning.

Per Larkell per.larkell at orebro.se
Ons May 20 13:01:37 CEST 2020

Hejsan!

Blev hänvisad till er från teknikföretagen.

Mitt namn är Per Larkell och arbetar som lärare på Västra Engelbrekt i Örebro. Till nästa år har jag fått teknikämnet och detta ämne är tyvärr otroligt eftersatt till den grad att det inte finns något material inom teknikämnet och det material som finns är bristfälligt. Som många andra skolor är vår budget inte direkt stor så att köpa in en stor del av det material som behövs finns inte.

Det jag undrar om ni vet hur man kan gå tillväga till att få stipendier eller hjälp från organisationer att bygga upp vårt teknikmaterial?
Tacksam för all hjälp och tips vi kan få.

Mvh Per Larkell